Relaxing day

21 juli 2016 - Tobameer, Indonesië

Max komt ons ophalen bij het zwembad en wijst op zijn klok, het is half elf geweest. Hadden we dan een afspraak? We zijn ons van geen kwaad bewust. K loopt met hem mee naar de receptie en daar vertaalt de receptionist zijn verhaal voor ons in het Engels. Er is een excursie naar Tomok afgesproken en daarom komt hij ons ophalen. We hebben geen zin en willen relaxen, bovendien heeft M wat last van de maag dus we blijven vandaag lekker rustig bij het meer. We gaan lekker sloom doen. We spreken met Max af dat hij morgen om half zes met de ferry naar het vasteland gaat en om half negen bij de haven van Parapat klaarstaat met de auto. Dan nemen wij de taxiboot naar Parapat om kwart voor acht. Kunnen we nog mooi ontbijten en dan pleiten. Maar eerst een dagje relaxen

1. Sandra:
    23 juli 2016
    He lieve mensen,

Jullie maken er een erg mooie reis van en het is erg gezellig om elke keer weer een verhaaltje van jullie kant te lezen. Op de een of andere manier lijkt het me toch een beetje zware reis vanwege het weer, maar misschien vergis ik me.
    Wij hebben al 2 weken samen vakantie, zijn naar Madrid geweest, naar een expositie van Jeroen Bos en Vivan Maier, hebben Jamie Cullum tijdens een onvergetelijk concert in Vitoria Gasteiz gezien en krijgen volgende week mijn broer en Debby op bezoek. De laatste gaat 10 dagen op onze lieve poes passen.

Maak er nog een fantastische reis van, geniet van al het moois, laat je overdonderen en verpletteren en dan graag weer heelhuids thuis!

Besos,
    Sandra
  2. Gerrit:
    24 juli 2016
    Goede reactie van M, zal hem leren, die oude snoeperd!