1. Klaar voor de start

20 juli 2019 - Schiphol, Nederland

Dag allemaal, hartelijk welkom op deze blog!

Toch maar weer naar reislogger gegaan en hoop mooie en boeiende ervaringen te beschrijven. De start was vandaag stroef: regen onderweg en veel drukte op de luchthaven. Over een uurtje vertrekken we naar Hongkong, daarna gaan we door naar Seam Reap in Cambodja. Inclusief wachttijd en overstaptijd zijn we dan 16 uurtjes verder. Het plan is om 1 week in Cambodja en daarna 3 weken in Vietnam door te brengen. We hebben het allemaal aardig voorbereid denken we maar het blijft natuurlijk wel Azië ...  Het reisgevoel begint al weer prettig te borrelen. Tot over 10000 km.

1. Lida:
    20 juli 2019
    Wauw .. jullie zien er goed uit !! Klaar voor de start .... op naar Azië ! Goede vlucht lieve broer en schone zus :)
  2. Louis Oortman:
    Veel plezier!!
  3. Jan van de Veen:
    20 juli 2019
    Ha Kees en Mariëtte, heel veel plezier daar. Gaan jullie ook naar Hanoi en Halong Bay?We volgen jullie met plezier.
  4. Janny Bos:
    21 juli 2019
    Wat fijn om weer mee te mogen reizen. Veel plezier en hopelijk veel mooie avonturen. Niet voorbereid natuurlijk!
  5. FC:
    21 juli 2019
    Ready to go!! Op naar een nieuw avontuur. Have fun!
  6. KM:
    23 juli 2019
    Hartelijk dank voor de bemoedigende reacties, we gaan er weer vrolijk tegenaan!